sobota, 21 marca 2015

OBSADA




Justin Bieber 
21 lat 

"Potem powiedz mi jaki jestem okropny, ale że mimo tego zawsze będziesz mnie kochać.
Po tym wszystkim popchnij mnie w następstwie destrukcyjnej ścieżki, na której jesteśmy.
Dwóch psychopatów, ale wiemy, że nie ważne ile noży wbijemy sobie w plecy,
To i tak będziemy je dla siebie osłaniać, bo mamy takie szczęście."






Chantel Nikita Lout
19 lat

"Nie spała całą noc, czekając kiedy zadzwoni.
Musiało coś się stać przecież tak nigdy nie robił.
Gdy telefon zadzwonił była pełna nadzieji,
Choć za chwilę całe życie miało w koszmar się zmienić."

Drugi Plan:


Przyjaciel Justina


Były chłopak Chanel


Przyjaciółka Chanel


Przyjaciel Justina


Przyjaciel Justina


Przyjaciel Justina


Przyjaciel Justina


Znajoma ekipy


Przyjaciółka Katy


1 komentarz:

  1. Cały czas wydaje mi się, że jestem obserwowana. Obracam się dookoła, lecz nie widzę nikogo, oprócz młodej mamy na spacerze z dzieckiem.
    Mimo oporu powietrza, jeszcze bardziej przyśpieszam. Przypominam sobie słowa przyjaciółki : Ktoś ciebie pytał? Czy ja już wariuję? Przecież to nic takiego. Nikt tu się nie czai i jestem bezpieczna.— powtarzam w myślach.

    http://victim-fanfiction-jb.blogspot.com/

    Renesmee to cicha i skryta w sobie dziewczyna, którą rodzice wysyłają do szkoły z internatem, aby mogła się trochę rozerwać i zapoznać się z ludźmi. Przez przypadek podpada jednemu z groźniejszych osób w Nowym Jorku- Louisowi, który chce za wszelką cenę zemścić się na dzieczynie i robi to na każdym kroku. Czy chodzi tylko o to, że mu podpadła, czy za wszystkim kryje się jeszcze gorsza prawda ?

    - Zadarłaś z niewłaściwą osobą skarbie. Obiecałem, że będziesz cierpieć i dotrzymam słowa.

    incubus-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń